Kurye ücretini kendi isteğimle ödedim. Aynı gün ulaşmasını istedim. Zaten servisin olduğu yerde sürekli trafik var. Park yeride yok. Kendim almaya kalksam, otopark vs derken aynı gideri yapıcaktım. O nedenle rahat oldu