Hocam domain güzel ama bu zamandan sonra parça tl yüklemeleri pek ragbet görmez gibi bence. cünki hemen hemen tüm yetkili abone merkezleri parça tl hizmeti veriyor.abone merkezleri de varken GSM kullanıcıları dışardan yüklemekten çekiniyorlar.kendi şahsım adına öyle
genede dediginiz gibi bir patlama yaşanır ve dediklerimin aksi yaşanırsa güzel olur.