FB_SeMiH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Grafik tablet en iyisi ama bendede yok yani para lazım onun için ancak ben photoshop ile gayet hoş maskotlar çiziyorum pen tooldan çok shape tool işine yarar yuvarlak kare felan photshop biliyosan zaten gerisi hayal gücüne kalmış
Bende tablette çiziyorum ama photoshop nedense daha kolayıma geliyor ilk ona alışınca insan bırakamıyor