Seviyorum Google'ı. Benim için bir şey değişmiyor, sistem tamamen değişmiyor çünkü. Sadece ufak, tefek değişiklikler yapıyorlar. Böylecede seyyar danışman arkadaşlarımızın işi zorlaşıyor.