Bu yazıyı forumda aratsan kesin onlarca defa yazılmıştır. Arkadaşlar lütfen özellikle böyle ortalık malı olmuş uydurma yazıları paylaşmayın. Çünkü bunu yayanlara resmen prim veriyoruz.
2 yıldır bu kehanetler dolaşıyor ortalıkta ve önceden 2008-2009 da yazıyordu ve çoğu olmadı onları silip yeni şekilde yedirecekler. Daha ciddi işlere bakalım biz. Bu ülkede savaş olmasına zaten gerek yok. Hergün zaten askerlerimiz savaşıyor 7/24 savaştayız. Sonra Allah korusun bir deprem olsa 3.dünya savaşına gerek bile yok. Ülke zaten çok büyük yara alır 2 dünya ülkesi sınıfından 3 dünya ülkesine döneriz.