KoRuYuCu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kısa bir nükte yapayım ; galiba önümüzdeki 300 sene Fenerbahçeye Türkiye kupası gözükmüyor ( şaka , tartışma konusu yaratılmasın hemen )

iyi sallamış bu arada.
Ehehe bir fenerbahçeli olarak iyi güldüm sabah sabah Yerinde bir espri olmuş