ENKiDU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
facebook scriptinin eski versiyonunu ücretsiz dağıtıyodu. araştırırsan bulursun.
https://www.r10.net/ucretsiz-scriptle...-acikladi.html
ben neden araştırıp bulayım hocam, benim böyle bir derdim yok ki