Kawasaki abi sen bana hesabını gönder domain i göndereyim sana arkadaştan nekadar istiyorsan burda yaz bende ne kaybettiğimi bileyim


şaka yapıyorum domain senindir ne istiyorsan söyle arkadaş a anlaşın
Eyvallah kardeşim gözümsün ama inanki saat geç oldu
bende şu an 4 site var bi an için talip oldum 4 siteyi zor idare ediyorum sen gerçekten yürütecek birine ver domaini

bu arada + vereyim harbi delikanlı birisin helal olsun kardeşim her türlü sorununda bana yazabilirsin haydi herkese cümleten hayırlı geceler