cafemarmara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kawasaki abi sen bana hesabını gönder domain i göndereyim sana arkadaştan nekadar istiyorsan burda yaz bende ne kaybettiğimi bileyim şaka yapıyorum domain senindir ne istiyorsan söyle arkadaş a anlaşın
Eyvallah kardeşim gözümsün ama inanki saat geç oldu

bende şu an 4 site var bi an için talip oldum 4 siteyi zor idare ediyorum sen gerçekten yürütecek birine ver domaini bu arada + vereyim harbi delikanlı birisin helal olsun kardeşim her türlü sorununda bana yazabilirsin haydi herkese cümleten hayırlı geceler