O zaman bana göre değilmiş bu drupal en başından vazgeçmek en iyisi olur. Ben biraz daha kontrol manyağıyım yani herşeyi değiştirmek isterim.Ftp den indir editle tekrar at olayı bana ters zaman kaybı.Local de kurup deniyeyim bakalım ama editörsüz olarak gelmesi bana eksiklik gibi geldi.Neyse Geveze1 teşekkür ederim verdiğin bilgiler için .
Drupal a selam Wordpress e devam