RebeLMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben hiç şaşırmadım.

Yolda giderken hangimiz bakıyoruzki bi karınca geçiyomu basmıyım diye
istisna olacak belki ama, BEN.