Selamün Aleyküm r10cular. Iyi aksamlar.
benim bir sorunum var. her sitemin ns degistirdigimde. siteme giremiyorum.
hata veriyor.
Hata: Hata: Sunucu bulunamadı
Ne yapmam lazim nedir problem modeme fln reset cektim. Olmadi