Banada
mener denen üye yani
şuursuz cibilyetsiz şahıs - Rep vermis ve soyle yazmis "Hayırlı işlerle uğraşın. Hayırsız işlerle değil." hayiri hayirsizi senden ogrenecek deilyis ya adi ustunde webmaster sitesi ***** script isi yapanlara versen bu - yi
mantik yoksunu
Kötü söz sahibine aittir, hepsini sana iade ediyorum. Kişiliğini yansıtmışsın mesajlarında, kaliten ortada; aynen devam et.