Konu
Çıkma Teklifi Scripti 2010 v2
05-05-2010, 21:02:44
#35
RoxiRox
Crazy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Güzel olmuş, eline saglık karakter sorunu var bu arada.
Rica Ederim. Evet Karakter Sorunu Farkına Vardım.
TRaKe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok iyi düşünmüşsün indiriyim belki bana da lazım olur ++
Bu arada sanada hayırlı olsun
Teşekkürler..