Çok akıllıca geliştirilmiş bir script değil.Bunun değiştirdiği şekilde makaleyi hiçbir okuyucu rahat ve akıcı biçimde okuyamaz,anlamak için saatlerini harcar.Hele ki bizim halkımızın okuma ve anlama kapasitesi düşünülürse...
Umarım Ben Yanlış Anlamışımdır Halkımızın Anlamasında Yada Kapasitesinde Ne Var ki? Ayrıca Altı Çizilip Title Verilen Bir Kelimenin Okumaya Ve Anlamaya Kattığı Negativite Nedir Acaba Çok Merak Ettim