Foothill konu kapanmış ancak burada pek sana katıldığımı söyleyemeyeceğim. Nedeni ise her ne şartlarda olursa olsun üreten biri var. Dediğin gibi bile olsa bu değişip bir süre sonra özgünlüğe dönecektir. Ama bir şeyler yapan - yapmaya çalışan insanları en başında küstürmek olmaz. Kimse anasının karnından bilerek çıkmıyor. ( Kimsenin bilgisini sorgulamıyorum, kavramsal yaklaşmak istedim )