Tomba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet emeğe saygı ama kimin emeği...
tasarımın tüm grafik işleri bana aitttir
arkadaş site sahibiyle arasındaki kişisel bir mesele yüzünden paylaşmış
altınada utanmadan copyright eklemiş
Erbilen tasarımın css dökümünü yapmıştır
psd tasarım bana aittir+maskotta bana aittir
oyunazor'uda siz mi yaptınız ne kadar çok benziyor