calvinklein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yaa kuaza aynı şeyleri söylüyorsunuz hocam.Saat 4 olmuş nerdeyse sabah olacak.Boşver senin nasıl bir yetenek olduğunu biliyoruz

Boşver niye takıyorsun ki
milletin isi gucu yok takmis kafayi neyse konu anlasildiya adi lazim degil bazilari konussunda dursun