evt şimdilik tümleşik olarak verilmekte. ama mevcut siteniz varsa uyarlama yapamilirim. osc3 çıkınca tema desteği gelecek asında çıktıda hala beta sürümünde. tutarlı bir sürüm çıkartılınca kaliteli temalar yapacağım.