benim de almayı düşündüğüm ama alamadığım bir domain elindeki... oldukça güzel bir domain olmakla beraber buralarda sorduğunda infosu nedeniyle burun kıvırılacak bir domaindir.
ha ben alsam ne yapardım, iyi bir fiyatla info sattığım başlığın altına yerleştirirdim ve müşterisini beklerdim. Sen de öyle yapacaksın gibi görünüyor.
pr4 değil 10 getirsen aklıevveller yüzünden burada satış zor... onun için ufak tefek tasarım piyasası bilgileri vs atarak başlarsan belki bir gün bir tasarımcının gözüne çarpar ve istediğin fiyattan satabilirsin... hayırlı olsun