bi düşünün bakiyim..........



Siz daha el kadarken..



Nasıl bir hayatınız vardı?



Pek kıpırdaktım kundaklamak zorunda kaldılar mı diyorsunuz?



Biraz büyüğünce kendi sütünüzü içmeye başladınız mı?



En son ne zaman annenize sarılıp uyudunuz?



Pekiii kaç yaşına kadar annenizle yıkandığınızı hatırlıyor musunuz



Belki de banyo yapmaktan pek hoşlanmayanlardandınız



ya da mest olanlardansınız



Daha o yaşlarda bile arkadaşlıklara önem veriyor olmalısınız



Birbirinize destek olduğunuz arkadaşlarınız olmuştur elbet!



yorgun düşene kadar oynadıktan sonra beraber uyuduğunuz



Beraber yemek yediğiniz arkadaşlar



Başınızı derde soktuğunuzda



Cezaları ortak çektiğiniz arkadaşlar



Bazen tartıştığınız anlar da olmuştur elbet



Bir köşeye çekilip susar mıydınız öyle zamanlarda



Yoksa sesi sonuna kadar çıkanlardan mıydınız?



Yoksa şimdi olduğu gibi eskiden de deli mi yatardınız



Müziğe mi düşkündünüz?



yoksa ressamlığamı?



O zamanlarda da sıcaklardan kurtarıcınız dondurmaydı değil mi



Ama artık büyüdünüz!



Hoş alımlı bir bayan...



Ya da afilli bi ağır delikanlı oldunuz..



Hala sığınacağınız bir kucak varsa çok şanslısınız...



aaaa... Yok mu?



O zaman hiç tanımadığı halde sizi gülümsetmek için saatlerce uğraşan birinin olduğunu (R10 AİLESİ )düşünün ve birazcık mutlu olun haydi gülümseyin gitsin



utanmayın.. hadi söyleyin..



İYİKİ VARSIN R10