merhabalar yaklaşık 4 ay önce f2480 yazıcı aldım çok harika çalısıyordu ancak yazıcının kartusları bugün feda oldu doldurmama ramen çalısmıyor ve kartuş fiyatı
renkli: 35
renksiz: 35 =70 TL'ye denk geliyor bu durumda yazıcıda 90 Lira ben ne yapacağım bu işe yaramayan kartuslar yenisiyle uygun fiyata takas edilirmi?