Konu
İlk duruşma Çarşamba, Teşekkürler r10
04-05-2010, 03:05:19
#5
GrupSoft
İnşallah dava sonuçlansın
Konuyu açaçam burada
Hatta bazıları mesaj atmış dalgamı geçiyorsun felan diye
Adliyeden duruşmadan resimler koycam.