En iyisii yapmışsınız hack denen şey resmen suçtur ve kul hakkına da girer.Bizim insanımız bu işi heyecan olarak algılıyor ama suç olduğunun farkında bile değil.Ha birinin evine girip zarar vermişsin ha hack yapmışsın aynı şey....Bir de gidip orada burada sanki maarifetmiş gibi gövde gösterisi yapıyorlar.O bilgileri öğrenmeye harcayacağın vakti daha hayırlı şeylere harcasa bu ülke tasarım ve yazılım alanında şimdikinden kat kat üstün durumda olurdu.....