Yaklaşık 1 sene önce sistem rootlanmıştı =) Bizim 3-5 sitemiz hacklenmişti ve suç duyurusunda bulunmuştuk savcı iddanameyi hazırlamıştı ve duruşma günü geldi çattı.

Olayların altında çok basit bir neden yatıyor hackleyen arkadaş öttü Ama ben davadan vazgeçmiycem. Neden ;
r10'dada host satışı yapan bir arkadaşımızın, smf destek sitemizde konu açması ve konunun sitedeki kurallara uymadığı ( 20 mesajı olmayanın hosting bölümüne konu açamaması ) engellere takıldığı bu yüzden konunun modlar tarafından silinmesine kızmış ! Hack yapan beyfendilerle iletişime geçmiş ve sitemizi hackletmiş olmasıydı =) Baktım'da şimdi r10'da banlanmış telefon bilgileri felanda vermiş hepsi çıktı olarak alındı dosyaya konuldu.
Teşekkürler r10.net =) Sen olmasan mahkeme 1 kere daha bu arkadaşın adresi yüzünden sarkacaktı.