arkadaşlar, o site benim ve siteyi de ben kodladım
eğer 1. methodu seçerseniz, kelimelerin eş anlamlıları parantez içinde çıkmak yerine <abbr title=""> içinde çıkar, yani kelimenin üstüne gelince eş anlamlısı çıkar, bu da metin de hiç bir değişikliğe yol açmaz, kullanıcıyı yormaz.
örnek :
<abbr title="Bir kimseyle karşılaşıldığında, birinin yanına gidildiğinde veya yanından uzaklaşıldığında kendisine söz ve işaretle bir nezaket gösterisi yapma, esenleme, merhaba.">selam</abbr> naber <abbr title="Soda veya potas katılmış silisli kumun ateşte eritilmesiyle yapılan sert, saydam ve çabuk kırılır cisim.">cam</abbr> <abbr title="Acıkmış olma">aç</abbr>
bunu html olarak kaydedin anlayacaksınız

bu yazdıgım şekil çıkmıyor yani browserda