Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3g uyumlu bir telefon alırsan modem olarak kullanabilirsin ama tabi dandik çin malı 3g destekli telefonlarda olmayabilir, bende 5800 var 3g modem olarak kullanıyorum, hatta joikuspot programıyla telefonu access point haline getirip kablosuz ağ kuruyorum ve bilgisayardan öyle bağlanıyorum.
Vay canına Bende de 5800 var, eve gidince deneyeceğim.