1 gb sus payı veriyorlar o kadar

O modemlerin maliyeti 20 dolar bile değil. Bende vodafone kullanıyorum ama bu 3g modem olayıyla iyi para kazanıyor operatörler, neyseki 3g modem olarak kullanabildiğim bir telefonum var, 3g modem için kazıklanmadım.
hocam ben gprs modem olarak kullandım telefonumu. 3G li bir telefon alsam gene modem olarak kullanabilicem yani? vınn ve vodem almaktan iyi bence.