Selam arkadaşlar,
Birkaç aydır hizmet aldığım awtservers firmasından şikayetçiyim.
- Nerdeyse her 15 günde 1 mutlaka db bağlantısı kesiliyor.
- Siz ticket açmadan problem hakkında bilgi sahibi olma şansınız yok.
- Yani sitelerinizi her an kontrol altında tutmanız lazım ki adamlara haber verin düzeltsinler!
- Son 3 gündür sistemleri çalışmıyor. En ufak bir açıklama yok. Ticketlara verdikleri cevap ilgileniyoruz bügün çözülecek !!! 3 gündür bugün çözecekler!!!
- Kurumsal imajı verilmiş bireysel bir çalışma yapılıyor sanırım. Adamların ne sabit bir telefonu var ne adresi ne firma ünvanı!!!
- Yedeklerimi istedim artık kendileri ile çalışmayacağımı ilettim umarım yedeklerimi vermemek gibi bir hataya düşmezler...
- Çalışmayı düşünecek olan varsa kesinlikle diğer alternatifleri düşünsün.
Beni canımdan bezdirdiler. Ben yeter artık diyimde siz aslında ne demek istediğimi anlarsınız....
Arkadaşın dediği sitede sürekli gidip gelmeler oluyor.Db ye bir türlü bağlanamıyor.Ticket açıyorum.İlgileniyoruz diyorlar ama hala bir tık yok bıktım artık.Site hazırlamıştım.Host ile teslim edicektim(Reseller Hesap).Resmen rezil oldum siteyi teslim edemiyorum. Awtservers.com'dan bunları acıkcası hiç beklemezdim