arkadaşlar ben 50-100 TL gibi rakamlara sıfırdan kodları tamamen bana ait olan php scriptler yazacağım.Bu php scriptler müşteriye özel olacak ve herhangi bir şifreleme ya da domain kilit gibi bir durum söz konusu olmayacak.
Yazacağım scriptler alıntı , çalıntı ya da editleme işler olmayacak.Bizzat kendi yazacağım.Tabi doğal olarak 50-100 Tl karşılığında facebook ya da ne bileyim aşırı fonksiyonel bir site beklemesinler.
şimdi ben böle bir konu açacağım ama forumda bunu nereye açmam lazım? yani nereya açarsan hem forum kurallarına uymuş olurum hem de en iyi dönüşü alabilirim ?