Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece config de mi düzenleme yaptınız? Tema yada eklenti eklediniz mi?

Hayır, yaptığım düzenleme de her zaman yaptığım; superadministrators bölümüne ID numarası eklemekti. Zaten daha sonra, lisanstan indirdiğim dosyayı yüklerken; yalnızca veri tabanı bilgilerini girdiğim için sorunun kaynağının bu olduğundan emin değilim.