Sadece config de mi düzenleme yaptınız? Tema yada eklenti eklediniz mi?
Hayır, yaptığım düzenleme de her zaman yaptığım;
superadministrators bölümüne ID numarası eklemekti. Zaten daha sonra, lisanstan indirdiğim dosyayı yüklerken; yalnızca veri tabanı bilgilerini girdiğim için sorunun kaynağının bu olduğundan emin değilim.