Erhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Harici bir DVD ile format çek formatın ardındanda pek bişey yapmana gerek yok.
Format konusunda gereken soylenmis harici usb bir rom la format atmadan oncede istersen dosyalarinida yedeklemek icin harici bir disk kullan

Bulundugunuz yerde macintosh ile ilgilenenler varsa onlarda mutlaka bulursun macintosh larin bir cogu cd/dvd romsuz satiliyor ayrica usb baglantili rom aliyorsun