İzmirde geçen ay marble fuarı vardı oraya gittik. Yanımda bir arkadaşımın 3g modemi vardı İzmirde 700kb' ile dosya indirdim en düşük 400 kb ile indirdim. Şahsen bence çok mütiş ve sevdim.

beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben hiç önermiyorum hocam. İzmit gibi bir yerde bile çekmiyor. En kıyağı al wireless modem koy evin ortasına laptop'la istediğin gibi gez dolaş. Elime Turkcell ve Avea 3G modemleri geçti ikiside 5 kuruş etmez. Bulunduğunuz yerde 3G baz istasyonu çok fazla ise alın yoksa kesinlikle almayın.