argo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biraz yazdığımızı okuyalım (3 harf)
Özür dilerim gözümden kaçmış. Gece geç uyumanın etkisiyle biraz sersemlik var. Uyarınız için teşekkürler.

Not:Moderatör arkadaşlar konu başlığını düzeltiverirse sevinirim.