CTRLShift adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haddinden fazla akıllıdır kendisi. Hoş görmek lazım hocam boşverrrr...
Sadece yorum yapanlara dava açmaya hazırlanan birisi ne kadar akıllı olabilir sence ?

Doc.Deniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Bu satırları sadece sırf smiley göndermiş olmamak için yazıyorum.
Komik olduğunuzu mu sanıyorsunuz ?