Konu
286 Tık 16,43 $ az değil mi?
02-05-2010, 21:37:02
#2
c0di
tık başına 0.5 almışın galiba o kadarda kötü değil ama hiç adsense kullanmadım kullanan arkadaşlarda yorum yaparlar birazdan