https://www.r10.net/sikayetim-var/610...gim-halde.html


usta biz adamın hakkında heryere yazdık zaten kendisinin ne kadar sahtekar biriolduğunu ama gecmiş olsun umarım fazla para kaptırmamısınızdır biz yoneticilere bildirdik ama banlamıyorlar birde adam hakkımızda iftira atıyor parasını ödemedi diye onuda kanıtladık yinede gecmiş olsun