Tüm yıl boyu burada keyif yap ,Son 1 ay sıkıcı çalışıp kazancam mı diye düşünüyorsun.. ))))

O 1 ay sana 1000 yıl gibi gelecek , Alışık değilsin. Kafan hep internete , R10 'a takılacak. Ders çalışırken bi' yandan da internet ile ilgili düşüncelerin geçecek.. İnşallah kazanırsın diyeyim, Şefkini de kırmak istemiyorum ama Polis Koleji zor. Hele ki internet ile bu yaşta bağlantısı olan birisinin çok zor.