beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
27028 ben senden de eskiyim. Benim 8binlerde bir üyeliğim var fakat onaylayamamıştım o zaman. Sonra yurda falan gittim aradan 1 sene geçmişti bu üyeliği almıştım.

https://www.r10.net/members/8491-vizyontr-net.html

multisin hemen ihbar ediyorum:A