Ya Sen Neden Bahsediyon Arkadasım ? Yazdığımı İyi Oku Anlarsın
Konu üzerinden tartışmaya girmeyelim. Pm ile cevaplıyorum. Benim de yakın zamanda buna benzer bi satış konum oldu. Satıcı arkadaşa satış sonlanmadan önce hemen al teklifi gelmiş. Ancak konuda diğer arkadaşın mesajı olmadığı için siteyi ben aldım. Kaldı ki anladığım kadarıyla senin satış konunda kesinlikle sitenin diğer arkadaşa kalması gerekir. Teklif usulü bi satış konusu açtıysan ve teklif sonlanmasında site kime kaldıysa siteyi o alır. "Vay efendim ben bu fiyatı beğenmedim, satıştan vazgeçtim" gibi bişey deme lüksün yok yani.
Cevabın olursa pm üzerinden verirsen memnun olurum. Konuya son mesajım.