şimdi benim kasdettiğimde harf artırmıyorsun ya da azaltmıyorsun, okunuşu aynı yazılışı farklı başka bir harf ile o harfi değiştiriyorsun.

v = w tarzında.

Mesela;

Sevimli = Sewimli şeklinde.

Bir başka değişim de şu şekilde olabiliyor.

Seftali = Sefdali , maydonoz = maydonos gibi.

Ben bu tarz değişikliklere sıcak bakıyorum, ama sadece tek değişiklik olursa. İstedimki diğer domainci arkadaşlarımın görüşlerini de alayım. Kendime ona göre yön çizeyim. Saygılar.