şimdi benim kasdettiğimde harf artırmıyorsun ya da azaltmıyorsun, okunuşu aynı yazılışı farklı başka bir harf ile o harfi değiştiriyorsun.
v = w tarzında.
Mesela;
Sevimli = Sewimli şeklinde.
Bir başka değişim de şu şekilde olabiliyor.
Seftali = Sefdali , maydonoz = maydonos gibi.
Ben bu tarz değişikliklere sıcak bakıyorum, ama sadece tek değişiklik olursa. İstedimki diğer domainci arkadaşlarımın görüşlerini de alayım. Kendime ona göre yön çizeyim. Saygılar.