Güzel bi web tasarım yaptırıp, süslü püslü içeriklerle, ucuz fiyatlaın üstüne bi de bol bol kampanya ekleyip R10 da reklam yayınlamakla olmuyor bu işler

Piyasanın anasını ağlatıp kral olmaya çalışanların sonu hep hüsran oluyor. Ama müşteriler nedense inat ediyor, bana
Host değil
Tost ver diye yalvarıyorlar... Bugün Hosting piyasasının bu kadar ucuzlaması gerçekten çok üzücü