Güzel bi web tasarım yaptırıp, süslü püslü içeriklerle, ucuz fiyatlaın üstüne bi de bol bol kampanya ekleyip R10 da reklam yayınlamakla olmuyor bu işler Piyasanın anasını ağlatıp kral olmaya çalışanların sonu hep hüsran oluyor. Ama müşteriler nedense inat ediyor, bana Host değil Tost ver diye yalvarıyorlar... Bugün Hosting piyasasının bu kadar ucuzlaması gerçekten çok üzücü