Bende ufak bi öneride bulunayım, vaktin varsa deneme yanılmayla çöz işi. Takıldığın yerde de burada sor, çok iyi bilgisi olan yardımsever bir sürü arkadaş var, sağolsunlar hepsi yardımcı oluyor.
arkadaşıma katılıyorum.. bende bu şekilde öğrendim.. araştırma, deneme ve yanılma..

bu şekilde daha kesin bilgilere ulaşırsın, "yanlışlarını görerek"