WebALP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayır alakası yok maillistler ile gönderiyorlar biri var bu işi msn sanırım o yapıyor.
Sitelerde verilen mail adreslerini topluyorlardır bence bir program ile. O yüzden r10 footer'a resim halinde eklemis mail adresini. Spam listlere alınmamak için.