Başlık açık ve Net.

Veya 2-3k arası Post atacak olan kaç TL'ye atıyorsa ö.m dan belirtsin lütfen..

Not : sistem Vbulletin ' dir Copy .p sadece konu açılırken dikkat edilsin kafi.

Teşekkürler.