Herkese iyi akşamlar;
4 yıldır yaptığım gibi bu yıl da bir mayıs turu çıkıyorum. Tabi yine feysbuuk üzerinden etkinlik, grup davetleri ve paylaşımları yapmayı planlıyorum.
Geçen yıl yakın arkadaşlarımın networklerinin desteğiyle bişeyler yapmaya çalıştım. Bu yıl, kadar olumlu geridönüş olacağını tahmin edememekle beraber; ulaşabileceğimiz kitle biraz daha büyük olsun istiyorum. Ayrıca farkedilir ölçüde bir başarı yakalarsak bu olayı bir takım halinde katma değerli hizmet haline de getirebiliriz düşüncesindeyim.
Paylaşım desteği, davetiye desteği, ads kupon desteği ... gibi bütün tavsiyelere açığım.
Lütfen fikir beyan ediniz ve msn e ekleyiniz.
Garip bir istek oldu farkındayım.

Ciddiye alanlara şimdiden teşekkürler.