void adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar server alırken bana 16 ip adresi verdiler ama bununlarda 15 tanesi boşta bunları windows serverda nasıl kullanabilirim yolu varmı?
Ağ baglayıcınıza giriceksiniz, özellikler diceksiniz internet iletişim kurallarına tıklıcaksınız, gelişmise tıklıcaksınız, orda ip bölümü var grubun icindede ekle var ordan ekleniyor...

Tabi bu iplerin sizin kullanımınıza acılması gerekiyor...

Ek olarak dc size 16 ip verdigine göre eklemesinide kendisi yapması gerek, yapmadıysa yukardan yapabilirsiniz.