ya 2 sene önceydi o olanlar şimdi sitem felan yok hesap öle kaldı, forum blog vs. işlerdende tamamen koptum. Şuanda paraya ihtiyacım var o yüzden
O zaman hesabı satacaksınız.Fakat r10'da değil başka bir forumda satabilirsiniz.Başka yapacak birşey görünmüyor şu anda