İçinde bişey yokki. İşleri güçleri ekran kartı inceliyolar. Sanki ayda 10 defa ekran kartı değiştiriyoruz. Param olunca gidip en kralını alırım zaten onların incelemesine gerek yok. Yanında verilen cdlerdede hiçbir zaman işe yarar bişey olmuyor zaten. Adamlar 80 sene öncenin filmlerini koyuyolar meraklısına diye. Bişey bulamadık boş şeylerle dvdyi dolduramıyoruzun türkçesi bu heralde.