1 ayda olacak iş değil cici.düzenli ders çalışman gerekirdi ama işallah kazanırsın.
bicim peşinen söylüyorum kazanamazsın. bana berk Abi'm söylemişti dersin. sene boyunca her aksam düzenli olarak 1-2 saat çalışman gerekirdi son 1 ay olacak isler değil.
Ama insallah beni utandirirsin bak kazandım dersin.
Allah kolaylık versin.
Berk
eyyy yavrum eyy 1 ay kala polis kolejini kazancakmış. bi reklam geldi aklıma.
1 ay kala çalışıyor deilim günde en az 1-2 saat çalışıyorum ama bilg. göz sağlığım için kaldırmak istyorum ondan...
Kazanır kazanamaz sonuçta bir hede koymuşya kendine onu ilgilendirir
Saol abi yorum için.
Ver tastiknameyi gitsin

Hayırlısı olsun hocam sizin için.
öyle yapacam
Kazanır ya
(Kazanırsın dimi ortak) Hadi hayırlısı yardım lazım olursa msn den yaz
Yzarım ortak
şu forumun en küçükleri bizleriz (: Allahtanda samsunluyuz =) Herneyse sınavında başarılar diliyorum hemşehrim

SEnde benim gibi samsun anadoluyu düşünüp anadolu tekniğe gelme

=) Aslında gel takılırız beraber :P
bilmem

belki
Allah zihin açıklığı versin..
Çokçok tşk.ler
ALLAH kolaylık versin kardeşim. Lâkin bir öneride bulunacağım. Bilgisayar'ı Kaldır Kendi kendine söyleme Bilgisayar'a hiç oturmacağım diye. Hafta da 1 Kere de Olsa İnternet cafeye gidip 2-3 Saat takıl. Takılmassan Ders öyle bir sıkarki CAN'ını Ders çalışamassin bıkarsın. Kolay gelsin.
Evet annemde ona izin veriyo 2-3 saat gircem sitelerime bakacam cııkacam
İnşallah başarılı olursun.
Tşk. ederim