demreli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 ayda olacak iş değil cici.düzenli ders çalışman gerekirdi ama işallah kazanırsın.
Guajira adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sonrada derler millet niye 0 çekiyor. alın size cevap
hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bicim peşinen söylüyorum kazanamazsın. bana berk Abi'm söylemişti dersin. sene boyunca her aksam düzenli olarak 1-2 saat çalışman gerekirdi son 1 ay olacak isler değil.

Ama insallah beni utandirirsin bak kazandım dersin.

Allah kolaylık versin.

Berk
Alpero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eyyy yavrum eyy 1 ay kala polis kolejini kazancakmış. bi reklam geldi aklıma.
1 ay kala çalışıyor deilim günde en az 1-2 saat çalışıyorum ama bilg. göz sağlığım için kaldırmak istyorum ondan...
ach adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kazanır kazanamaz sonuçta bir hede koymuşya kendine onu ilgilendirir
Saol abi yorum için.
BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ver tastiknameyi gitsin Hayırlısı olsun hocam sizin için.
öyle yapacam
ByPisiko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kazanır ya (Kazanırsın dimi ortak) Hadi hayırlısı yardım lazım olursa msn den yaz
Yzarım ortak
Akif95 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şu forumun en küçükleri bizleriz (: Allahtanda samsunluyuz =) Herneyse sınavında başarılar diliyorum hemşehrim SEnde benim gibi samsun anadoluyu düşünüp anadolu tekniğe gelme =) Aslında gel takılırız beraber :P
bilmem belki
netozgurlugu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah zihin açıklığı versin..
Çokçok tşk.ler
Muroyives adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ALLAH kolaylık versin kardeşim. Lâkin bir öneride bulunacağım. Bilgisayar'ı Kaldır Kendi kendine söyleme Bilgisayar'a hiç oturmacağım diye. Hafta da 1 Kere de Olsa İnternet cafeye gidip 2-3 Saat takıl. Takılmassan Ders öyle bir sıkarki CAN'ını Ders çalışamassin bıkarsın. Kolay gelsin.
Evet annemde ona izin veriyo 2-3 saat gircem sitelerime bakacam cııkacam
Aglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnşallah başarılı olursun.
Tşk. ederim