şaşkınlık içerisinde satış konularını takip ediyorum.
https://www.r10.net/3-4-karekterli-do...acirmayin.html
60 Tl den 18 tane 4 harf net domain satıldı. Sanırım piyasayı özetlemeye yeter. Normal koşullar altında sırf yatırım amaçla bile olsa en azından 150-200 TL ye çıkmasını beklediğim bir arttırımdı, maddi durumum yeterli olsaydı kesinlikle 150 lirayı gözden çıkarırdım ama bir çok kişinin durumundayım ve bu da satışları öldüren bir etken oluyor.
Herkes gittigidiyor daha iyidir diyor ancak yaptığım son 3 gitti gidiyor satışında toplam 270Tl lik toplam teklif aldım ve ödemeleri yapılmadığı için hiçbir şey alamadım. Nereye kadar böyle sürer bilemem, ekonomik koşullar ne alemde takip etmiyorum ancak bir yerde büyük patlama yaşanacak mutlaka...